عبدالله فیروزی
۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۶:۴۰
کد خبر 1405040600282

همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، بزرگ‌ترین تعزیه میدانی کشور با عنوان «از عطش تا آتش » روز جمعه ۵ تیرماه ۱۴۰۵، مصادف با ۱۱ محرم‌الحرام، در تپه صاحب‌الزمان(عج) روستای صحرارود فسا برگزار شد. در این آیین عاشورایی، افزون بر روایت حماسه کربلا، بازآفرینی صحنه شهادت دانش‌آموزان مدرسه شجره طیبه میناب نیز به‌عنوان نمادی از مظلومیت کودکان و استمرار فرهنگ ایثار و مقاومت اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha